уторак, 7. јул 2015.

YU METAL: SEĆANJE NA SLIKE IZ SNA, TRASH THRASHERI I WANNA BE SPONZORUŠE ŠTO SLUŠAJU METAL A FURAJU SA ŠABANIMA (II DEO)

Nastavak od prvog dela...od juće.

Ćitali ste: Uvod u radnju.

Ćitaćete: videćete šta.

Ćitajte!Ako oćete da saznate šta će ćitati!!!

Za ćitanje:

Studentski dani jednog novosadskog lole i bekrije na elektrotehnićkom fakultetu,delovaše idilićno...voleo sam hard core muziku koje je još bilo na tu i tamo mestima,ali odlascima na studencke žurke,zavolo sam i šabane.U jednom perijodu kad su te žurke uzele maha,i radikalska omladina je pravila žurke,te su pokušali da me vrbuju,ali ja se nesam dao,ko recimo Teša Tešanović,da me vrbuju,ko tužnu vrbu,u stranci bez perspektive,a i uvek sam bijo za onu: ''MILE,NEMOJ NIŠTA POLITIĆKI'',jerbo...bolje muvat' i jebat',nego stalno biti samo jebat.

Kad sam već pomeno Tešu Tešanovića,zanimljivo mi je to...ćovek koji je kaćio slike svoje kite u odeljku sa slikama ćlanova yu metal foruma,i koji se skidao go po koncertima nekih šabana,klateći kitu na svih 10 strana sveta,našo se da proziva sa sajtom Tarzanija,oko nejebice...

Misim,da se razumemo braćo i sestre,nemam ja ništa pozitivno reći za te sa Tarzanije,grupacija šakojebaca,ništa drugo,ali Teša...jes da se ošišo,i lep je ovako dećkić...ima neki šmek...ali brate,i Teša i ti sa Tarzanije:PA DA JEBETE,NE BI STE BILI PO SAJTOVIMA I PROZIVALI SE,NEGO BI JEBALI!!!

Što me podceti,da sad i mene neko može prozvasti,jer praktićno isto radim...a nije isto...ja besedim,oni se drkaju.Kad smo već kod žena,sa yu metala sam odsustvovo od 2009/10 pa do 2013 kad sam se vratijo.Razlog: oženijo se,došlo dosta toga novog,pune ruke posla,ozbiljnos,odricanja,itd...

Ipak,kad sam se vratio na yu metal forum,imam šta da vidim,gomila nekih novih likova i sojki...isfolirano,isforsirano.Mislim se,ja tamo došo oni meni ''ti si fejk'', opet te fore...mislim,gari: PUŠI MI GA! da se razumemo,ja  i kad sam u jednom perijodu kaćio svoje slike na yu metalu,ljudi su mislili da sam fejk...posle kad sam i sam krenuo u fejk fazon,mislili su da sam neki od starijih ćlanova,pa i sam kreator foruma,hahahahaha... jel to onaj što imo turistićku agenciju pa mu zatvorili,jer u isto vreme radi u americi kao programer svirajući u istom ćasu u montekarlu gitaru sa tri ruke...ima takvih kako da ne.Pa, što ne bik jedan od nji bijo i...JA?

Pak,vratimo se nekim ćlanovima foruma,tamo ima neki bogdan88,sine,88?neću da ulazim u tvoje familijarno stablo,al da ti neko od predaka vidi to SS sranje,pa uši bi ti sasuko.pa ondak neki pajathe trut,šta god to bilo...i ima neka Havoćka...imena ko od likova iz alana forda.

Ta Havoćka,kao nešto me sad proziva,baš pre neki dan,gvirnem na forum,ima neka tema pozdrav,navatali nekog jadnika Tediberra,il tako nešto,kao to smo ja ili Hefest...mislim se,ljudi moji šta vam nejebica,vreme provođeno na forumu u ove letnje dane i praznina u životu rade...auuuu,ćime se vi cimate u životu...a ja,brćkam muda u jadranu i sušim bulju na vrelom budvanskom pesku.i kao kenjam po lap topu,evociram nešto...ima još, ćitaćete!

Još,ćitajte:

Vidim u toj temi pozdrav,onaj Jaroslav nešto citira oko RAZBIJANJA knjiga,prepostavljam mislili su da sam to ja,a ono što sam ja vido sa tim tediberrom,pa onaj dećko je retardirani neki.lepo je što se on interesuje za sekte,al ako ćemo o meni,moja jedina sekta je ženski polni organ.Te sekte,to bih sve apsio,tuko,prebijo,izbijo i odvaljivo od batina.

Jad i beda,i sad, ona Havoćka,kao tom tediju : PUŠITE MI,MOLIM VAS?- alo devojko,pa da sam ja u tom ćasu bijo taj tedi,napiso bik joj samo: kad sam ja nekog molio da mi puši? dovoljno da ga surduknem napolje i magija odma nastaje...

I ispito sam ja malo situlaciju,ta Havoćka je iz Beograda,al ne baš Beograda,ima neka selendra,korko sam sazno,zove se Višnjevo,ili Višnjevača...a nalazi se iza nekog brda što se zove Kara Burma,a kažu da su tamo na tu kara burumu sedamdesetih išli ljudi da se jebu,bijo kao neki jebarnik,il neki jebodrom,i valjda neki lik zaprosijo svoju ribu posle seksa,tako što je položio burmu na svoju karu,i reko: UDAJ SE ZA MENE. I odatle to ime: KARA BURMA. kakva glupost,a smeju se kad ima kažem da u subotici imamo Prozivku,ha! smejem se ja vama na ovo,Beograđaniversaći.

I sad,kad sam sazno da je ta Havoćka iz tako neke selendre,a kao iz Beogrda je,idi begaj,s kim ja da se raspravljam,pride što ona nema ni 25 kolko sam ćuo nego varira između 20 i 25...a mene našla da proziva, e,dete, dete...i još nešto,one slike što je kaćila,lepo je to sve,ali sine,ako oćeš da budeš bomba,nabaci bar 20 kila...ovako...šta da ćika peca kaše osim da nije fora kad s nekim vodiš ljubav da škripe kosti,nego krevet.

Da nastavim sa besmislom foruma,ćitajući dalje tu temu Pozdrav,shvaćam da je ćlanovima zabranjeta tema sve i svašta da se vidi,dok što zen i ona melinda kažu,ćlanovi nema između 10 i 100 smislenih postova.haha...
pa ondak bi forum prvo trebalo zabraniti moderatorima,kakve sve nebuloze pišu.Generalno,svaćam komplekse,biti prvi u društvu,pa makar i plastićno fantastićno,na forumu,ali takav ekstrem zaronjet u no life low life stav o životu,gospodo: terajte se u kurac.kad budete videli sjaj sunca,i miris cveća osetite,shvatićete da postoji i napolje,život,gde možete da se istrkujete ko konji na livadi,a ne da širite hemoroide ćekajući da vam neko da plus na sliku,il da danonoćno lovite forumske gobline,il kako to već zovete.

(Kraj drugog dela,možda se desi i treći,ako se setim ćega)

Нема коментара:

Постави коментар