четвртак, 30. јул 2015.

SAĆE KRAJ JULA,ŠTA DALJE?

Šta,šta dalje?Pa idem na more...Trećeg avgusta,ćika Peca pali malo u Herceg Novi,pa malo i do Budve,ćisto da skvasim noge i podperem muda.A dosadno na moru,u principu,pogotovo kad je ćovek sženjen.Šta pametno da radim...ponesem ćetri pet Martimisterija,Natana,proćitam za dva sata...okvasim se pola sata,i blejim na suncu,malo vadim kitu,da se i on osunća,al da ne izgori...posle kad ti dođe kum sa ženom u apartman/bungalov da nešto smezite,ti mu s tim rukama,što s diro kitu,a nisi opro ruke,spremiš mezetluk.Dobra letnja fora.

Mogo bi kad dođem u erceg Novi,da posetim Vlada Georgieva.Ćujem nabavio neko odelo za mršavljenje,što te pići elektricitetom,pa ti skida višak sala.Zaceniću se od smeha.A pazi,on je šatro Bajker,i sad,gle,ćovek bi oćekivo,Vlado bajker,taf gaj,pesnice na teren,a još kad ćuješ da pije ko rus,eeeee,to je za rispekt!Gari,kapa dole.A ondak ćuješ,oblaći to odelo da mršavi,eeee,ondak nema rispekt,samo pljuvona posred labrnje.

Ja mislim da ga svi bajkeri s leđa podjebavaju,i šapuću ko zna šta.

A slićan je slućaj i sa Đorđom Naaći samo opstajem Davidom,i on je kao bajker,a na skupovima vozi đipa.Valjda da ne naznoji onu njegovu metlica frizuru.A ima i neki rock bend,ćujem zove se nešto De Co.
Užasina.

Nego,da nastavim,znaći idem na more,taman ćika Peca da pokupi novih inspiracija,da se oslobodim štroke mentalnog sklopa,izazvanu Yu Metal lownoliferima,koji drkaju na pevaća iz Nile,onog zadriglog Karla.Idem na more da zapiram jaja,i pevušim travijatu,da se izležavam s đetićima,i zagledam im sojke.Sa ženom u šoping,podrazumevano,noćni termin,rezervisan za masaže i romantiku, od 7-11 kupanjac,pa bleja,cirka dok me žene na provali da me vata,pa proćitam ondak po stoti put moju omiljenu epizodu Martina Misterije sa kamenom mudrosti i onu sa mogvajima,i opijate ću da nosim,kad kuma i žena odu u šoping a kum i ja ostanemo solo,da malo mentalno devljamo.Šok tu d glavodža.

I šta je najbolje od svega,nema interneta,nema telefona...jes da će monotonost istoće da mi dosadi za 5-6 od 10 dana,ali šta je tu dobro: nema telefona,mobilnih,interneta,ovih facebukova,blogiranja prolivanja,Znaći naaći,sex,cirka,sex,zapiranje,sex u vodi,sex u sobi....joooooooooj,što mi žena nije svingerka,pa da po plaži kibicujemo parove,ustvari muža bi uvek zajebo,napijo ga,ostavio da spava,vezo ga,a ženu mu devastiro.A on kad se probudi i pita kao ''ćta je bilo,a što sa vezan jadan?'' - ja bik mu reko: ''miruj baća,igrali smo malo sm igra,pa si se od ekstaze onesvestio.''A on pogleda ženu,a ona sva ozarena,ne znajući dok tako stojimo, da mu ženi milujem bulju,pa se zbog toga smeška,a ne što je njega budalćinu videla,tek probuđenog mamurnog.

Ma biće dobro na moru,dugo nisam bio u nekom disku,a ne znam ni kakvi su danas ti diskoi,verovatno se pušća ovo sa pinka i prve,sumnjam da iko više vrti mirzino jato,pa da recimo uletim tamo,sa žutim oko vrata,košulja crna,raskopćana do pupka da mi malo blesne muskulatura na disko svetlu,oma mi se žena napali,pa da me mazne po trbušnim jastucima,dok me druge žene gutaju oćima u polu mraku diskaća.A konobara deknem za revere i kažem: što gledaj jadan? donosi viskaća...a kum će dobaci,celu flašu!

Ma biće dobro...
Al ne brigajte,pišem ja još,će se oprostimo kad dođe vreme,pa se ćika Peca vrće,kad odlući da se vrće da piše.

VOLIM VAS!ali...VOLITE I VI MENE!


Нема коментара:

Постави коментар