петак, 10. јул 2015.

NIŠTO NIJE KO ŠTO JE RODNI KRAJ

Dragi moji,ovom prilikom želim da vam pokažem,di sam se rodijo,gdi sam provo detinjstvo,i di živim. Mnogu prićaju kako je Detelinara štrokava i jadna,ali ja tvrdim,ona ima dušu,za razliku od centra Novoga Sada,ima neku patinu,što je ćini unikatnom,svojom.Evo,pogledajte slike,biće vam sve jasno.

Zgrade na desnoj strani,u jednoj od tijeh,dok se nismo preselili iz stana u kuću,tuj sam rođen,il što je spevo Marinko Rotkva,ovo je moja kuća živo sam tu.


Prva postrojavanja,prve onanije,prvo deljenje žvaka sa vršnjakinjama,sve se to dešavalo ovdi,prva pijanstva,tuće,ludilo,ugovaranje seksa,ugovaranje tuća,i tone piva.Behu to dobra vremena,a vidi nas sad...

I na kraju,overview,ovo je moj kraj,moja Detelinara,tu sam,biću,uvek.jerbo...ja sam Detelinarac,a vi ako vam smeta,popušite mi karac.




6 коментара:

  1. Lici na moj kraj, Lamele. Zgrade, beton, kos, prodavnice ispred koji cirkaju lokalni alkosi. Seks, sport, tuce, rezerektovanja,... Kako lepo bese!

    ОдговориИзбриши
  2. https://www.youtube.com/watch?v=1lH2dWmL8PQ

    ОдговориИзбриши
  3. Od huda do huda!!!

    Ortak ima na kaseti(onoj maleckoj)nasu stvar koju smo mi iz kraja sastavili i odsvirali na serpama i udaranjem o klupu, a pevali svi ko na Hear 'n Aid projektu. Opevani mnogi legendarni dogadjaji. Moram to nekako na youtube da bacim.

    ОдговориИзбриши
  4. U medjuvremenu evo jedna stvar napravio decko o lokalu mog ortaka.
    https://www.youtube.com/watch?v=G5F9frteV78

    ОдговориИзбриши
  5. Seki i Spira drzali lokal i nazvali ga Shakespeare. Kraljevi

    ОдговориИзбриши
  6. Detelinara je imala dusu, dok nisu nikle zgradurine i dok nisu srusili Kolubaru...

    ОдговориИзбриши