понедељак, 6. јул 2015.

YU METAL: SEĆANJE NA SLIKE IZ SNA, TRASH THRASHERI I WANNA BE SPONZORUŠE ŠTO SLUŠAJU METAL A FURAJU SA ŠABANIMA (I DEO)

Ne znam taćno kada kad,ali mislim da je 2001 otvoret taj forum. YU METAL FORUM.Sad,u to vreme,ja sam bijo na nekim drugim forumima iz tog vremena,i posećivo IRC,vato sojke tamo,znaćin ona ti pošalje fotku,ono bude neki gabor,a ti se diskonektuješ i promeniš nadimak.il se uopšte ne vratiš.E sad,moj kum koji za razliku od mene nije slušo NYHC,i pržio se na iron maiden,metallica,destruction...kaže meni otvorijo se forum za metalce.to kad mi je reko,bilo je leto 2002...a sobzirom kad je leto, i 30+ a pićići razgolićeni ko oćerupani pilići,koj je lud da ga šilji kući,i trtomudi po internetu,koji je u to vreme bio preko neke šuntave tel.linije de ti dvajes minuta ode na krćanje dok se spojiš,i dvajes minuta da da otvoriš stranu...što je ćetres minuta,za koje mogu da zbarim,kresnem,ostavim,i više ne pozovem svaku maznu bedeviju.

2002 ja sam bijo student,par godina kasnije ću upoznam Spaseniju,moju žemsku životu,i sapatnicu,koja do 2009 nije ni  znala da sam od 2007 bio na Yu metal forumu.Te 2002 godine,ja sam živo u beogradu,u ulici Vojvode Šupljikca.Bila je to neka kućica koje je gledala na jednu raskrsnicu na vrhu ulice...odavno nesam bijo tamo.

(Nastaviće se...)

Нема коментара:

Постави коментар