четвртак, 30. јул 2015.

BAL SAGOTH, DRUGI DEO?

Nedavno mi stigla poruka na mejl,sa pitanjem,da l ću nastavim priću sa Bajronom i braćom Maudling? - Rekoh baća,drago mi da ćitaš moj blog,i pratiš.Al šta tu ima se nastavlja? jes da piše će se nastavi,al koga zabole šta će biti dalje?Mislim,bitno da je Bajron pobego iz ludare,ti sad izmaštaj kako će se završi.Da l će da ih ubije,da l će da se pomire,naprave neke orgije,dovedu neke sojke,ili će da se njih tri igraju vozića,a Bajron bude lokomotiva il u sendviću...maštaj Gari! otkud ti ja šta znam da pišem sad esej od 5km zbog neke tri budale,koje su izdale METAL,zarad ćega,kao mi smo opskura,koja nije ni planirana dugo da traje?

Ne seri Bajrone pederu,nego albumi ti se nisu basoslovno prodavali,pa si ispizdeo...To što ste bili spisani za Nuclear Blast,ne znaći da se bili vrh bend.u tem je problem...Joey DeMaio,takve ko vas bi tuko dok se ne userete u gaće,mamicu vam jebem,da vam jebem! IZDALI STE METAL,pušite mu kurac! A I MENI!!!

Elem,baća,fala tebi još jedared što se interesuješ za nastavak te priće,ali mislim da je iluzorno da se išta tu više nastavlja.Sve najbolje,kis mi kure,i nadam se da ćeš i dalje pratiti moj blog.

-Peca-

Нема коментара:

Постави коментар