петак, 24. јул 2015.

SYMPHONY X - UNDERWORLD (2015)

Izdavaćka kuća: NUCLEAR BLAST records
Bend je iz: USA
Žanr: Progresivni power orchestral groove sympho metal
Godina: 2015
Pesme:
1.Overture 02:13 
 (loading lyrics...)
2.Nevermore 05:28 
 (loading lyrics...)
3.Underworld 05:48 
 (loading lyrics...)
4.Without You 05:51 
 (loading lyrics...)
5.Kiss of Fire 05:09 
 (loading lyrics...)
6.Charon 06:06 
 (loading lyrics...)
7.Hell and Back 09:23 
 (loading lyrics...)
8.In My Darkest Hour 04:22 
 (loading lyrics...)
9.Run with the Devil 05:38 
 (loading lyrics...)
10.Swansong 07:29 
 (loading lyrics...)
11.Legend 06:29 



ICONCLAST je izbaćen još 2011 kao dupli CD,i baš je bijo BOMBA,al pozitivno,ne ono kao sranje bomba i ta sranja.Znaći,ja sam bijo oduševljet.''Iconclast'',''End of Innocence'',''Dehumanized'',''Bastards of Machine'',''When all is lost'' itd.itd.Nikad jaće!Pesmetine i po...eeee,a da bar,da bar jednu ijole taku pesmu ima ovaj ''Underworld'',pa da ćovek i kupi ovo na orginalu,al bre,ovde osim lenćarenja,ja nećujem ništa za šta bih mogo da se ukaćim,i kažem,uuu al razbija.A reće Majkl Romeo kad su snimali album da se ''vraćaju korenima''????? - Vraćaš se ti mom kurcu budalo jedna prepotetna.Da bar ima nešto nalik na ''Dressed to kill'' ili da ne pominjem, ''The Edge of Forever''.

Lićno smatram da niste trebali ić da snimate.Koji kurac?pogledajte se malo,Rullo i Lepond su dva pozera,koja su se zbog svakodnevnog postrojavanja od primadone Romea,poplašili,i rade šta im se kaže.Pinela koji je po nekim izvorima peder,ovde je skroz zapostavljet,al mislim da je i to Romeovo maslo jer ne voli pedere,a koliko su dugo u bendu,a ovaj mu nije rekao,u suštini se slažem s kaznom,al baš mi nedostaju Pineline klavijature.Romeo ko Romeo,kromanjonska mentolćina,jedino što na ovom albumu radi je soliranje,beskrajno soliranje i rifovanje do besvesti,i kad se peva,i kad je refren i kad je briđ,ko dragstor-daj se smiri.Al oćigledno zabolega patašon,jer on je album potpiso,i on će raditi šta mu se oće! E pa,pušite kurac gospodine Romeo,i jedite govna,jer snimili ste upravo to,govno albuma.Sram vas bilo, uništili ste bend,a sad ste postali Romeo i Simfoni.Užas.

A primetili ste da nisam spomenuo Sir Russel Allena,a i ćemu,ćovek od posle snimanja ''Iconclasta'',odavno nije ni srcem ni dušom,a i glasom u ovom bendu.Za njega mogu slobodno reći,jebao te ceo personal ''Adrenaline Moba''.A i pored toga,u koliko bendova svira,nosim se mišlju da se ćovek debelo fiksa,pa na sve naćine traži rešenje da legalnim putem dođe do para.A opet,koj zna,Amerika je to,možda je unajmljivo i neke henćmene,thugove da mu rešvaju stvari,neke zelenaše i taj trip.Mi to ne znamo,a i za to trebaju pare.U svakom slućaju ovo je:

1. Poslednji album Symphony X-a uopšte
2. Poslednji album na kojem peva Russell Allen
3. Poslednja turneja koja će se dogoditi,i koju će sjebati Pinnella i Allen jer će tokom turneje napustiti bend i Romeu uvaliti kurac.
4. Romeo će raspustiti bend i dati mu ime Michael Romeo's Symphony X, sa poptuno novim ćlanovima,i ondak će ići na turneju sa Luca Truilli's Rhapsody of Fire.

I nema dalje.Ovaj blam od albuma poćinje predugaćkim i suvonjavim introom koji se zove ''Overture'',a zatim kreće ''Nevermore'', nešto najgore što su do sada snimili,i najgluplji izbor da se ovaka pesma stavi posle uvodnog instrumentala.Sledi bledunjava naslovna stvar gdi Romeo mota soloaže i rifove ko špagete,a ondak ljudi moji...''Without You'', balada?i to kakva balada,govnaja na kub.Užas živi,nit emocije,nit vrbopuca,duše...

Ondak,zanimljivo,do pesama ''Swansong'' i ''Legend'',ćovek shvati,da iako je pomno slušo album,ima rupu u glavi - ''Šta sam ja to koji kurac ćuo?nićeg se ne sećam,a mrzi me da premotavam nazad-fak it!''

Od te dve pesme,meni da kažem ovako ''Legend'' je ok,al samo to,inaće i ta je verovatno sranje,nego mi je legla na prvu loptu dok ove ni u uvo da mi duvno kolka su sranja.

Žao mi je ovog benda,al đaba Pineli sav trud,krv,suze i znoj,i sva posedela kosa,kad mu Romeo nije dao da prismrdi aražmanima i pisanju.Puši kurac Romeo,i mrš u pemziju,sjebo si najbolji prog bend na svetu.E sad se ufati sa James LaBriem pa igrajte pipirevku,Mamu vam jebem,a da dodajte i Majkla Portnoja,pa ciguljigajte zajedno...

A nemojte dragi moji da mislite da je slućajno što se vraćaju metalcore i Nu metal bendovi,tipa Atreyu,znate koje za to kriv? a? aaaaa,znate,znate...Majkl Romeo,i upravo njegovo sviranje,mamu ti jebem Romeo,govno jedno.

Zbog ''Legend'' i omota, kažem da je:
Ocena: 3/10

Нема коментара:

Постави коментар