петак, 10. јул 2015.

DEM BIĆIZZ - YU METAL 3PL PENETHRAISHON

Fobije izazvane mojom lićnošću,uzrokovale su da pićkopaćenici i kurcopaćenićanke,zabrane mojemu Pentium Pisi-iju ikakvu konekciju na jebeni Yu Metal forum.Znaći,sad ne mogu da idem ni neulogovan.Uuuu,i to me zabole,jer to što ste uradili samo potvrđuje kakvi ste mentalni jadnici.Niste vi metalci,ni rokeri,ni ljudi koji slušaju neku kvalitetnu muziku,vi ste govna.

Recimo,Zen i Face of Melinda,dve spodobe kojim verovatno ćovek ni ora ne bi uzo iz ruku,a kamoli im stavio šta u ruku.Koliko vremena provode na onom umozakjebenom forumu,pitanje je koliki je to stepen intilignecije,a koliko su opterećene šta je ko napiso na forumu...

Ne mogu a da ne pomislim,braćo i sestre metalci,oni pravi,kakve su to scene,kad neko poćne da ih drka po forumu,ili otvori temu koja njima ne odgovara,a recimo odobrili je LazaGNR ili Đelat Metal Man,ili je neko napiso nešto što je nji pecnulo,a nisu stigle da odgovore...Osecam da Zen dok sedi na Face of Melinda,razmišlja kako će da banuje tog koji je to napiso,jer  drugo ništa ne postoji u životu.Koliko vremena provodi na forumu,ja za to vreme mogu da obiđem ceo Novi Sad,i uzmem borj telefona od po koje snajke.

Ćekaj,nazvala sise Zen,a ponašaš se ko 50godišnja Milf koja izgleda ko baba fizićki koja ima problema sa klimaksom.Kakav si ti mozak,da ljudima ulećeš u statuse i komentarišeš...to znaći devojko da te drmaju teške fobije i psihodrame.Yu Metal ti je izgleda popio mozak kad ga uveliko privatizuješ,opet,možda ti onaj s kim si,ako takav postoji neće da zaleže s tobom,pa se puna srđbe,ili imaš ćeste nenajavljene posete od rodbine iz crvenke?

Face of Melinda,verovatno ispirisana jednom od govnjivijih pesama grupe Opeth sam se usro na metal,ona sebe zove kerberusom,verovatno je to neki viši nivo moderatorstva,te ista ta Melinda (ovo zvući ko one pevaljke sa Mesama 1995 u hali sportova u Beogradem),koja kaže da se neće tolerisati pisanja nebuloza,piše najviše nebuloza.Trebalo bi je banovati...cenim.

Opet ako nisu nji dve u nekoj lez kombinaciji koju nadopunjuju iživljavanjem po forumu,onda ima i ova strana njiove nemedalje,neko ih na forumu povremeno,jednom u godini ili manje taslaći,i onda napujdava da skaću ko dingosi po forumu. Ne mogu da se otrgnem sumnji da je sve krenulo u extrem kad se onaj Fapril,istripo da se zakaćio samnom,a ja i dalje kažem: ne jedi kikiriki Gud,smrdećeš na ud,samo onaj iz zdrave hrane.

Nakon toga,Zen je poćela da se ostrvljava na mene,moderator...blago tebi,uspeh života.

Ondak sam došo do zakljućka da se kreše sa Faprilom,a još ako je i ona rutava ko on,ostaje im samo da zove Dejv Rutana da im svira na svadbi.Uopšte me ne ćudi što me banovala,piglanka.

Ona Melinda zdruge strane pak,ima status kerberusa,a jedini muški,mada,nadam se da se ugojio ko ćovek da ga ima videti od tad je onaj Baal.Oni se  100 posto zvekeću,al,opet mislim da je tu neki sadomazo po sredi,uglavnom petkom,ili i za vikend,on je mazo,a ona sado će mambo,dok su puštali na kasetašu 187 i hit ''Namazana uljem ne zna ko sam ja''.

Tako dragi moji,dolazimo do španske serije i privatizacije foruma,što znaći,jadna je ovo metalska komuna kad ima ovakve šabanke za moderatore...iskompleksirane 30+ šta kako ne znam šta su i na šta liće,al sumnjam da su lepe early in the morning.To što vas niko neće,verovatno,ne krivite svoje godine,nego što ste vaš kompleks dale za forum,srce na teren...bolje ste se dale za nešto drugo,bar bi bile ispunjene. A to more bude svašta: badminton,kolo,arjaćkinje,baraćkinje,sex,slušanje dobre muzike,sex,kvalitetan tv program,sex,izlasci napolje,sex,neko pokušo te muva,ti mu dala,sex,došo još jedan,sex...opet, sex...i radosti ostale.se zaradi za leba.

3 коментара:

  1. Kacam rekao da se Melinda kara sa Luom banovase me onda u sekundi. Mora da sam tako u osinje gnezdo jer da nije tako samo bi se nasmejao normalan covek. Ovako sam nagazio na nagazno razmaznu od govana koje su oni izasrali, al me nisu ubili. Uradili su ono sto sam nikako nisam mogao da se nakanem da uradim, Da batalim govnare jer koji ce mi kurac realno. Ta njihova uprava foruma me podseca na ove SNS-ovce koji nemaju pojma o vodjenju drzave sem vodjenja u totalnu propast putem na kojem necemo sresti ni jednog prijatelja. Ono sto i slep vidi njima ni nacrtano ne pomaze. Dzaba informacije kojih su puni ko moja komsinka polno prenosivih, kada nemaju procesor da to obradi kako valja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mile,nemo mi mešaš politiku u blog,to mi ne treba,ni tebi,ni meni,ni nama.Live sexy and hev fun.A skim se Melinda taslaći,stvarno ćoveku skidam kapu.Ja je ne bik mogo,ni z duplom kesom na glavi,a kamoli kartonskom kutijom,pa da joj i prkno iz nje samo štrći.

      Избриши
  2. Nije bilo misljeno politicki vec vise samo kao obicno poredjenje. Iako sam apolitican(u prevodu znaci da sam apolitican kada vidim ko nam je u ponudi) nije me strah da ocigledne stvari nazovem svojim imenom. Jebo im pas mater svima. Meni su vazne druge stvari. Kao sto je Luju vazna Melinda ma koliko bila ruzna i ma koliko arogantna tako je i meni sve prece od politike. Pa i ova pita sa sirom sto je pojedoh jutros pa me sada ubi zgaravica. Uh odo da popijem casu vode il cu dumrem.

    ОдговориИзбриши