петак, 26. јун 2015.

NOSTALGIJA I POEZIJA

Braćo i sestre,evo nekih stvari,koje sam pisao nekad,lećke i poezije,pa da se malo prisetimo, ovo je objavljeno - datum dole priložet, na portalu rs-metal.com:

« Reply #439 on: July 25, 2008, 12:41:50 PM »
ovo je nekoliko mojih pesmica sa yu metal foruma,kad budem pri inspiracii pisaću još.leba mi. evo nekoliko.pa vi prosudjavajte.

Oda to Prince Of Darkness

Prince of Darkness baš je pravi lola
Da je kojim slućajem ćisti Beogradzanin,
Rodijo bi se u ulici Žorća Klemansoa
Njemu preko interneta daje riba svaka
Njemu preko četovanja, ne treba bog zna kakva žvaka
On kaže zdravo, ona njemu daje brojeve telefona
Posle Prince se hvali kako ženama pipa erogena's zona's.

Prince bi jebo, samo iskusne koke,
Što im dlake ispod pazuva štrće,
I što nikad da se nakane da obriju noge

Prince od darkness ne voli mladu čeljad,
Da u zatvor ide,još nije rad
Više voli old fukare, da prema njima bude pervertido,dirty gad.
Prince of darkness vole stare fukse, da im ga utera na kvarknjaka
On vole da sluša, kako matora u ekstazi, grakće kao svraka

Prince of Darkness, metalac je,ima par leta
Ako i ti ne slušaš metal,ti za njega nesi ćovek, ti si za njega dibidus
Analfabeta.

Princeu of Darknessa je bitno, da svaka fuksa zna, koju muziku on sluša,
Još ako se i ona dodiruje dok se kupa ispod tuša,
Ima da je ženi,ceo život da je kuša.
Prince of Darkness,fakultecki je vukovac
Ima prosek u pičku materinu
Voleo bi takodjer,da se uvali u neku tako intilegentnu tazbinu.

Prince of Darkness, ima mnogo jakih misli
Po fizićkoj konstituciji,pozavidio bi mu i pokojni Elvis Prisli.

NACISTI NA YUmu.

Vidjao sam naciste,
Ovde na YUmu,
Foliraju se kao nešto,što im na umu to i na drumu.
Jes Kurac!

Ima ih nekoliko,neću da ih imenujem,
Prepoznaće se sami,
Preziru gejove, a vole sidu
I dokle god su gojazni i ćelavi,nepadaju u krizu.
Ćelavština im smisao života.
Gamad!

Da žive kao socijalni slućajevi,
I kukaju na cigane,da im otimaju poso,
To im je divota.
Kuš!

A da im ćovek da da kontejnere i ulice ćiste,
Bunili bi se svi od reda,jerbo su elite,
Ma sve bik ja to od reda,
Na suvo,
Ponabijo na goleme crnaćke kite.
Pamtili bi mene, ko Tepeša Vlada,
Da sam politićar vajni,
Ja bik bijo ministar kulture,milicije grada.

Nacionaliste, patriote,samo su u svojoj glavi,
A ovamo na civilno vojevanje idu,
Mame i tate ih ćuvaju,ko ikone na zidu.

Udrite govna!
Ne dajte im da se šire,
Gori su od pošasti svake,
I od kuge i od side.

Jebao ih Ratko,i karadžić radovan,
Bolje da se ugledaju na Lazu Ristovskog,
Što je živeo za Jorgovan.

Heroji su im pićke, hesse, karadzić i mladić,
Oni da su patriote jake,zauzeli bi se za narod,
A ne da se kriju po lisićijim rupama,
i ćekaju da im svane.

Nacionalisti i nacisti,djubre su ovog društva,
Blam i tragnedija svake porodice srpske,
ubistvo vaspitanja i svog porodice truda,
imati za sina,nacional-socijalistu,
ravno je priznanju ocu,da si homoseksualac.

Serem im se u ideologiju,
Sve bik ja to na vrbe.
Pljunem im na homofobiju,
Jer sve su to pićke, i samo su na rečima jaki,
Dok u prazno trtomude.

Braća nacista,po svetu pun kurac,
Sve bik ja to na ratišta,
Pa ondak djuture,sve u bosanski lonac.



PROPAST METALA U SRBIJI

U srbiji je metal propao
kad Legasi je prso,
Žao mi je što tako desilo se,
Iako sam ja tada,bajnu plavušu bambuso.

U srbiji je metal prso,
Kad pojavio se empetri,
Danas svako ima svaku diskografiju,
Pa i ceo opus Funky G.

Metal u srbiji je prso,jer narod nema para
Metal u srbiji je prso,jer obezbedjenje na ulazu
Tuće sve redom, pa i organziatora,sponzora i redara.

Metal u srbiji je prso,kad pojavio se internet
Metal u srbiji je propao,
a evropa nas ni dalje neće,BRE!

Metal u srbiji je propao,jer na koncertima nema raje,
Al zato svi vise na yumetal forumu,
i na prazno drve kobaje.

Propast metala u srbiji,beše kad i puće kasl fest,
za mnoge tru metalce to bejaše tužna vest,
al ustvari,zabole ig kurac,
oni ga sad bacakaju u nesvest,
i ćuvaju pare za neku fensi ribu,
da je vode na kres.

Metal u srbiji je prso,
jer danas i metalci,hrle u diskoteke,
sve je baća otišlo u kurac,
kad i ja pre neki dan pojebah,
komšijino punoletno šćerče.


VOLEM SOJKE

volem sojke,što se lako daju
volem jedre i rumene.

volem sojke što grudi su im bujne,
volem one opasnice,što nezasite su i bludne.

volem da im uvaljujem pitona,spreda,otpozadi,
da ih opalim u guzu,non stop mi ta misao,u glavi radi.

volem sojke,da ih trsim gde god stignem,
volem sojke,da napenalim,ne gubim ja ćasa,kada mi se digne.

volem sojke,što me senzualno glede,
volem one što bez reći naznaćuju:''petre,dodji da nas jebeš!''

volem sojke,vitke i debele, volem bilderke i atlecki gradjene,
i sve drugo je nebitno,kad na ceo su sele.

a volem i pićke vamp.


POEMA ENI POPOV

2006. ja videh je na tv,
noge mi se oduzeše,i ja rekoh:''u jebote,bre!''
bejaše to ena popov,mesce iz novoga sada
postadoh ljubomoran ko pseto,
kad shvatih da je neki di dzej marko tamo kara.

srećom,
raskide sa kerom,
a ja je opet kao boginju gledah,
svaki dan mi bese ispunjen prolećem,
i mirisnim ljubavi cvetom,
i ondak ona poče da peva,za šabane da se daje,
mislim se,koji ti je kurac ena,
zajebi šabana i paora kite,
ne trebaju ti pare njiove.

sada,
u taj zaljub moj,
gledam sa tugom i setom
dok se ona od novog sada do triglava,
jebava sa svakim jebenim kmetom.


MOJA PESMA

Kao kap rose,na ravnima detelinare,
U osvit leta,tog ćednog godišnjega doba,
a devet meseci ranije,bilo vreme ljubav da se proba,
ljubav,rumena ko ruža,
a potom porod,pupoljak mali,krupnook,
rascvetan,nasmejan.
Petar mu dadoše ime,
Ko što se Njegoš zvaše,i Božović glumac.
I umesto da jednog dana bude doktor,književnik il glumac,
On gledaše samo,kako sojke da nabiva na kurac.
Sojki nikad dosta,ako njih nema,ondak bolje baciti se smosta.
Petar krupni voli i da se bije,
Petar Vranješić jedini,voli hašiša a i alkohola da pije
Petar Vranješić,jedinstveno je ime,ljubim mi familiju,
ponosim se njime.
Ime!
Rumene i jedre sojke,da im ga metne,sevdah je pravi
Bilo gde da bude,nebitno je,
dal u kolima,u ševaru il na travi, pokraj jezera il na Detilinari.
Dok leto svoje prstenove veze,
Petar recke broji,uspesima ponosan je svojim
Pićetine na sve strane,nikada ne beže,
Ruke pune posla,ležu ko na prazan stomak meze.
Bundevara i dinja,daj,daj,pićetine tolko ima,ne nazire se kraj.
Petar Vranješić jedini i pravi,svaka sneni smešak napravi,
kad njegov budak oseti,
Nebitno dal je spreda il pozadi.
Petar Vranješić,ćosav lola iz vojvodjanskih sokaka,
Petar Vranješić,daje mu se cura svaka,
svaka snajka, udovica, teta i dobro održavana baka.
Vranješić Petar ko automehanićarski inženjer radi,
popni se u njegovu kancelariu na peti kat,
da vidiš kako svakoj curi,proverava znalaćki zadnji trap.
Petar Vranješić, gamad svaka zazire od njega,
Jer on bije,amputira ako treba
Petar je momak,za pravdu i istinu zivot daje,
Sve što kaže tako je,on ne želi zarad laži,
u starosti da se kaje.
Petar Vranješić,što mu je u srcu,to mu je i u glavi.
Što mu je na umu to mu je i na drumu.
Petar Vranješić na razna mesta izlazi i pićetinu lovi,
msn i chatovanje,to za njega ne postoji.
Petar voli ženski osmeh,i tanan glas,
Petar ne voli chatovanje,i lažne smajlije da ih gleda svaki dan.
Petar voli žene,punoletne i zrele
Petar voli kad su gole,
Petar voli kad su dole,
Petar voli kad su gore
Petar voli da im da,
Petar zna šta im treba,
Petar uvek ima volje,celu noć, ceo dan,
Cele godine,svaki dan.
Sexualne igre,on sve odlićno zna,
Pa kako i ne,kad je u sedamnestoj davno,ko od šale skino mrak.
Godine iskustva,i kilometri devojaka,
Za zeta kao što je Petar,pokarabasala bi se za,svaka tašta.
Petar je jedinstve,lola,boem,ćovek od meraka
Petar ne preza ni od ćega,ni od mangaša,ni od manijaka,
Reci te da je budala,ali takve voli svaka žena prava,
da kraj sebe ima,pravoga muškarca.
Petar Vranješić,sa svakim je iskren,pravi drug,
al zajebi ga jednom,i znaj da ti život neće biti dug.
Petar Vranješić,ćovek je od ukusa,gospodskih manira,
uvek visokoga ponosa.
Petar Vranješić,da to sam ja,
Od milošti me zovu Peca,Razbijač,
Zna me ceo Mošorin,Selenča i Bač,
Cure se raduju,kad se spomene,
Petar zvani Razbijač.


UBIVEN U PESMI

Prince of Darkness, visoko je ćeljade, circa 2 metra
Lik mu krase naoćare i kosa tršava,
gnezdo pravo za svakog tetreba.

Po internetu,yu metalu,surfuje svaki dan,
vreba, gleda, šacuje, ženskama se nabacuje.
Prince sms-uje i chatuje,
da sebi nađe savršenu metal princezu,
od detinjstva to priželjkuje.

Chatovo je smnoge sose,
al nijedna nezadovoljavaše kriterijum njegov
dok na msn ne upozna jednu snajku,
zvanu Olivera Bregov.
chatovali oni jedno nedelju i dan,
Prince tada odlući,da je pozove da izadju,
u neki restoran.

Prifatila Olivera, Prince se napalio,
već je imo sliku u glavi,kako ju je opalio.

Većeri te,u restoranu Gaston pali sveće,
dok violinista svira neko metal smeće,
Prince u prići s Oliverom,već zamišlja kako ga meće

Posle većere,Olivera pozva u svoj stan,
Prince se obradova ispuniće mu se vlažni san.
Do stana su se fatali i ljubakali strasno,
Olivera se malo nervirala,pa mu besedila:
''Tiše konje,probudićeš komšije,vidiš koliko je kasno''.

Prince se neobazire,već upadaju u njen stan,
Olivera skida gaće, i Prince takodje,
Baci ona njega na krevet,
A Prince se prokuraži pa reće:
''Deder daj da ti pipam erogene zone''

Znalaćki Prince ruku zavuće dole,
ali ne beše vlažno, ne beše mazno,
osmeh mu tada,splasnu sa lica, kad ugleda dole,
da to nije mica, već pikamer,heavy metal bušilica.

Prince vrisnu,reće ''moram uhvatiti zadnji bus'',
al bejaše kasno, jer bušilica mu već drljaše anus.
Vrišti Prince, bliži mu se kraj,
Bušilica brekće, podrhtava i skakuće,
Prince se batrga ko na suvom salamander,
Dok na stereu pići, od Judas Priesta Grajnder.

Bušilca radi,nabiva se do balćaka,
Prince sklapa oći,umire,krepava,
Dok United pesma album Priesta zatvara.


HIMNA YU METAL FORUMU

Iz dana u dan,ja sam na yu metal forum ulogovan
Lepe teme, druzina do jaja
na ujedinjenosti bi nam pozavidela i cela BIH raja
Nema dana nema časa,
Da i jedna tema prodje bez mojega glasa.
Yu metal forum, jedini i najveći, za njega mremo svi
Yu metal forum,registruj se i ti.

Svakog dana neko novu temu objavi,
Da se što veći broj, članova javi
I kaže reč po koju svoju
Brzine odaziva,slabe su i za viteza Koju.

Yu Metal forum,najbolji je stvarno
na njemu ima i lepijeh devojaka,
gvirni im u profile samo.

Guardian of the blind glavni je baja
Za njim idu Apeiron, i Shamandalie,lepotom izvajana
Tu su i frubi666, Kirk84 i RNA hey!
Članova je preko 10000, Yu metal forum moze biti nova
samostavana drzava.

Yu metal forum, jedini i najveći, za njega mremo svi
Yu metal forum,registruj se i ti.


Petar Vranješić - Razbijač
Copyrajt 2008 by Petar Vranješić
Volem Devojke,a one vole mene,
Petar Vranješić to sam ja,vojvodjanski lola,
seksualni sevdah.

Ljubi vas sve ćika Peca,eto mene i ovde.

Нема коментара:

Постави коментар