четвртак, 18. јун 2015.

IZBAĆEN SA YUMETALA

Izbaćen sa yumetala,na kojem sam bijo 8 godina,eeee breeee!osam godina!a nisu me sjebali ćlanovi koji su tamo bili koliko i ja il duže od mene,nego mala govna,koji su se ućlanili 2012,13,ćetrneste...

Doživljavao sam da me zovu trolom,pa da sam lažni profil,feik,kako oni to kažu,od raznoraznijeh ćmaroljuba,te da sam profil od više budala i tako to,al ništa od toega nije istina.Istina je da sam ja Petar Vranješić,glavom i bradom,a to što neću svoje slike da kaćim po tim forumima i feisbuku,već od nekih tamo raznoraznih,iz zezanja,jer ne volim da se eksponiram,a drugo,to što nisam prikazivo sebe je bilo zato što nisam teo da se okupljam sa tamo nekim yu metalcima....i kao što,da vatamo zjala i pijemo,a pola njieh nemor popiti ni pet piva,a da mogu stajati na nogama.Oćem reći,alkoholićari su samo na slikama,a ovako,toliko mogu popiti samo u snu,gde ljubav postoji za nji.Nji-i-i-i.


 




A zbog ćega su me izbacli?

Naime,prvo su mi zabranili da pišem statuse...a ondak kad sam pitao zašto su mi zabranili statuse,neki dilea,ŠTO JEDE KIKIRIKI GUD,I MIRIŠE NA UD,mi je reko da imam statuse iz vremena 1989.godine.na šta sam mu ja reko,DA JE BOLJE DA POŠTUCUJE TU BRADURINU I BRĆINE,JER U NJIMA IMA VIŠE BAKCILA NEGO NA DASCI VE CE ŠOLJE.

Da ne bude da lažem,eva ga korpus delikti: http://www.jutarnji.hr/brade-su-lose-za-vase-zdravlje--neka-dlakava-lica-imaju-vise-bakterija-od-wc-a/1342443/

No da nastavimo,ja sam mu rekao,doslovce:OBRIJ TU BRADU I BRKOVE,SMRDIŠ NA NEOPRAN E KURAC.


Na šta me je neka ''Meljinda'' (najverovatnijie),izbrisala sa foruma.neka kerberus-to je ka titula,i taj shit fazon...a ti kerberus su najveći kompleksaši-po svemu što se ovako može suditi-kako se ponašaju po forumu,što u suštini je realno,moderatori i admini su mahom kompleksaši,koje ovako kad vidiš,šamar dva im krneš,marš u ćoše,puši mi đoše,i mirna do smiraja dana,nebitno koji su pol.

*''Mirna'',MI NA SEVERU SRBIJE,kažemo to i psima i kućkama,znaći ne postoji razlika u rodu.

I tako,banovaše mene oni,i ja reko,ma pušite ga,otvoriću blog,a vi,serite ko grlice po tom vašem forumu,ionako vas ima ko gladan srati.

Ćitamo se još.

Vaš Peca.

Нема коментара:

Постави коментар