четвртак, 18. јун 2015.

MOJ BLOG

Pozdrav svima,
Ja sam Petar Vranješić,poznatiji širem audiotoriumu kao Razbijač NAAĆI.To NAAĆI,znaći kao najaći.A Razbijač je tako dodato jer se borim protiv šljama,što britkom rećcom,što pesnicama,nogama,i šta se usput da u ruku,i ti me se dušman,protivnik uspanići.

E sad,da ne kenjamo previše...da pređemo mi na stvar.Ja pišem kako govorim,tako da ako vam se ne sviđa moj govor,nemojte me ni ćitati.A psovanja i ružnjih reći će bude,jer to je moj stail.

A drugoc,otvorijo sam ovaj blog,jer sam pre izvesnog vremena izbaćen sa YU METAL foruma (gde sam širio misli i reći razuma,protkane raznim lićnim,i doživljajima na društvenom i globalnom nivou),koji je nekad bio kul,a sad je vnogo mnogo,jer ga vode imbiecili bakcili,i koji su me permabanovali,i verovatno sad svršavaju od sreće na to,al za njihov permaban,štrcnem ja njim doživotni spermaban.

Svejedno,govoriću ja ovde o tom YU METALU,i njegovim šabanima,a biće ovde reći i o muzici,uglavnom govnjivoj metalskoj-koja se sluša danas,a i o onoj kvalitetnoj,raznoj,di ima i metala onog,vrednog za slušati,a nemalo,će govorimo i o filmu,knjizi,stripu,sexu,ženama,tućama,omladini,fajtovima,hepeninzima,i ostalo...

I još ijedna stvar,ovdie nema heita,što bi mladi moroni rekli,već samo pravednićka kritika,jer to sam ja Petar Vranješić, Razbijač NAAĆI-Pravednik.

Volim vas,Pušite mi!
Dobrodošli na moj blog.

Vaš Peca.



 

Нема коментара:

Постави коментар