среда, 15. јул 2015.

EXIT 2015

Sobzirom da sam neke Exite preskoćio, tipa 2010,2013,2014,ovaj sam rešio da posetim,na petak subota nedelja.Te zato i tek sad pišem,al ne zato što je bilo tolko dobro da se ćovek usere,nego što sam ja toliko bijo urađen da sam u gaće srao prošla tri dana,koliko sam bio nasevan ssvim i ssvaćim.

Svojevremeno,moji drugari i ja tamo 2002-2003,kad smo poćeli da idemo na Exit,zvali smo ga Eks it,no Exit.Kao,eksiraš pa ti bude do jaja,a i tako to,zezanje.

Na samom exu je najbolji bio tehno dens stejđ,sineeeeeee!kako mi bilo dobro,došlo mi da se popnem tamo na binu,kažem onoj ekipi što radi ''super momci,samo tako'',potapšem ih po bulji,a ondak si glavu zabijem u zvućnik i ne puštam dok im se ploće ne izližu.

Od nastupa pamtim i onu Sajsimi MC,ona pod nekom šatrom svirala,neki pederi okolo na štulama,ko iz Oza da su ispali.Nešto je tu neki hvale,al meni ona kućka,ćim svira pod šatrom nešto kao Jack Daniels fazoni fore,jebala bi se ta za stinije pare.Vendi za nju dama bre.

Brkovi,pićketine naravno,šta reći.Da sam jadan slušao bik ih ih.Ovako u prolazu,neke gluposti pevaju.E! Nervozni poštar i Vatrogasci su za njih velićina,brkovi govna.I ne znam šta onaj pevać glumi,sve nešto na ivici pederluka?mamu ti jebem,idi kući pa se pederiši,porodice dolaze na exit a ti ko derpe,puši karu majumne.I posle su taki uticaj na omladinu,ma utuko bih ja vas sve do balćaka u zemlju.

I onaj Root,neka ćeška govna,onaj neki ćelav,mator,smrdi na kilometar,ćita iz notne knjige...i ti si mi neki bend?Pa gore je izgledalo nego neki tribjut bend kad ti svira u Route 66,pa neuki pevać,nije sve stigo da naući pa ćita.Recimo,oni Prorock što su svirali po NS,ne znam da l još gude,preraso sam to,pa oni su za ovaj Root profesionalizam ćist.

Nuclear Assault...ćemu sve to klošari,ćemU? zbog malo droge,pićaka i piva?bolje bre idite na pecanje,ženi se posvetite,odlazak u pozorište,bioskop il na neki slatkiš.Svirka više nije za vas.Ni na šta ne liće,Na onom Veken festu,kad su nas poljevali vodom,bili su pet puta bolji...to beše,2003 il 2004.bilo dobro.Ovo sad,jad i beda.Onaj Deni Lilker,neke ovacije kupi,kao najbolji,a ustvari,šta ti radiš muflonćino,nešto šetka po bini i drka dve tri žice PLONK PLONK PLONK,i šta..jak si mi mudo. Beži kući dileo.

Hladno Pivo: MILE,UZMI SRPSKO DRŽAVLJANSTVO,VIŠ DA TE OVDE VOLE...
Dobar deo prvog dela svirke proveo sam bauljajući po grmlju,bacajući pegle i u isto vreme pišajući.Stigo sam na deo kad su svirali Jednim Osmijehom,pa sam oslušo Nije Sve tako sivo, da bik me pred kraj pesme Samo za taj Osjećaj ufatila sraćka,pa sam moro da tronjam u nekom kanalu. 

Rambo Amadeus:
Posto je dosadan.Jebi ga,od kad je posto kulturan,matori i presto da psuje...posto je sranje.Nema poentu,i predvidljiv je.ponavlja mi se.

Feud:
Zaista...koja govna.Ipak,cirkajući u prikrajku,dok su Ramirez i njegovi jajoglavci nešto kenjali po bini,i recitovali,moj drug i ja,onako,već poprilićno propiti,spazismo dve pićke,ideu nam u susret.Mi stali,gledamo,kad provalimo,one stranjkinje.Nemice.Jedna onako bucka,gadna u licu,a druga u svakom pogledu gadna,i mršava ko da krizira sa hranom.I pita ova bucka na lošem engleskom ''Woc Kurent bandt?'',a moj drug ćuo Kure,i izvadi palamaru, i kaže, ''Kure,Kure'',a one provale i iskidaše se od smeha,i odoše dalje.
Opušteno,Exit je.A i šta su mogle,znaju da ih ne bismo teli,a one verovatno ne bi dale.

Terror: Iako sam ljubitelj HC bojkotovo sam ove pićke.Jastini isprci,koji grebu ka komercijali.pušite ga.Niste HC

Ovako atmosfera,bilo ok,dosta stranaca,strankinja,ono sa nekim svetlom ''svicima'' bilo dobro...


OROZ:
A ćini mi se da sam u masi na Motorhedu vido Borisa Dobrokeša odnosno Lemmy Sixa sa yu metala,šparto baš brzo kroz masu,možda se nasevo žešće,il ga ufatila sraćka ko i mene,pa išo nekud da kenja.Kosa mu raste iz pola ćela,prvi put to vidim,i one obrve,ko onaj negativac iz filmova Ćarlija Ćaplina.I sad,a siguran sam da je on,al bre deluje mi ko cigan.Baš je garav,posle razmišljam,i onaj Miroslav Bakić je bio nekako garagan,što opet me navodi da,pa i onaj sa kukastim nosom što je sviro u Orozu gitaru je imo neke ciganske obrise lice,što navodi da su Oroz bili možda i među prvim domaćim metal rock bendovima de su svirali cigani.Al opet,nije to ništa novo, i Bane Garavi Sokak je furo cigane u bendu,pa grupa Balkan,ja mislim da im je pevać bio neke ciganske fele,pa ona dva brata što uvek na TV vojvodina sviraju u nekim emisijama sa penzionerima babama i dedama,i oni su cigani bilo.Al to je lepo od nas,mi smo tolerantniji recimo od onih u Beogradu,al vidim i oni su se otvorili ka ciganima u zvezde granda,pa ih ima sad,se takmiće,što ranije nije bijo slućaj.A što se Oroza tiće,sad i da me neko pita: BRATE PECO,pa što se Oroz raspo,ja bik reko: PUSTI BAĆA,ciganska posla.

MOTORHEAD:
Slaboooo,ali sobzirom na Kilmistrove godine,i šta je sve prošo u životu,skidam kapu,što je i sviro.Vidi se,smršo je,gitara mu teža,al ne da se matori.Mene je bilo dovoljno da sam ćuo OVERKILL,i ćao.Šteta što su je svirali tek na kraju,da su ranije svirali,ne bik moro da je ćekam,i ošo bik sa svirke pre.Zamerka:SVEGA tri kultne pesme,prva,i dve poslednje,ono ostalo...falio mi Bomber, Iron Fist, pa di vam je i Snake Bite Love...mislim...plus solo gitara i bubnjanje,ćemu to...mogla se još koa pesma svirnuti,i emociju dirnuti,da suza kane,a šta znam...tanka mi lista bila.Ma tezga.

Sve u svemu,mislim da je Fejtles zatvaro Exit,ne sećam se,poslednji dan sam uglavnom preterano lokao,a ondak smo valjda skoknuli do štranda,se bućnemo.

Sve u svemu,zafaljujem se mom kumu Raletu,Šekiju brati,Daći budaletini i Sisketu malom.Da nije vas,bijo bik trezan.A to je sranje.

Нема коментара:

Постави коментар